Mahr MarCator 1088W protocol

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 30 19:40:29 CEST 2015

Nebude to neco jako suplery, treba Mitutoyo?

Probiralo se to tu vickrat, i ja jsem daval odkaz na ceske stranky
(nebyl to HW server), ktere ted nemuzu najit.

Jinak treba

http://www.robotroom.com/Caliper-Digital-Data-Port.html

http://www.shumatech.com/support/chinese_scales.htm

http://www.pcbheaven.com/exppages/Digital_Caliper_Protocol/

https://dspace.vutbr.cz/xmlui/handle/11012/301

http://www.kirkwoodcables.com/whats-a-gageport.html

atd. - samozrejme bez zaruky a jen jako vychozi material k dalsi snaze...

--
Jirka