Indukcni sporak- nadobi

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Březen 30 12:50:07 CEST 2015

Jo, to o 5 letech zaruky jsem si taky rikal, presne do te doby nez mi na
digestori od teto kombinace prasknul po sesti mesicich (z toho ctyri nebyla
pouzivana protoze jsme jeste nebydleli) plastovy uchyt ovladani a cele
ovladani vypadlo z digestore. Je to blbej vylisek za par eurocentu, presto
temto firmam stalo za to vymyslet ze zavada byla zpusobena padem a reklamaci
 presne po 29 dnech zamitnout.
Tolik asi k papirove zaruce 5 let...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 30. 3. 2015 11:17:23
Předmět: Re: Indukcni sporak- nadobi

"????
Vsechny indukce co jsem videl meli regulaci od nuly, na minimalnim stupni se

stezi udrzel teply hrnec.

Debilni ovladani me taky zarazilo, proc to firmy delaji? Vzdyt prijdou o
zakazniky. Ale nastesti se jedna o vyjimky.

Vyplati se koupit v Ikei. Jsou to asi vyrobky od Elektroluxu, ale se zarukou

5 roku. Mohu doporucit tuto varnou desku:
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60222828/

Michal Gregor

"