] Jak predavat velka data?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 30 12:36:00 CEST 2015

Proč by to mělo přímo trvat dýl?

Přímo to půjde rychlostí uploadu odesilatele, nepřímo stejně, ale potom bude
ještě download.

Pustil bych na PC FTP (nějaké triviální, kde není co hackovat), protuneloval
k němu na routeru port a hotovo.

PH

From: Tomáš Koželuh
Rozchodit na vlastním PC? Službu pouštět jenom v době, kdy se budou tlačit
data. Případně třeba RPi a připojit k němu dostatečně velké uložiště
(16-32GB flashdisk, starší notebookový disk,...). Stejně si ty data taháte,
tak je asi jedno, jestli to jde přes třetí stranu nebo přímo. Vím, že přímo
to bude trvat mnohem dýl, ale to by snad nevadilo...

> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
Kutina