Indukcni sporak- nadobi

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 30 12:19:25 CEST 2015

Tak konkrétně u téhle jsem se z návodu nedozvěděl, jaký ten min. výkon je
(takových jsem taky našel dost). Ale zároveň jsem pojal podezření, že se tam
reguluje něco mezi výkonem a teplotou. To mi taky moc nevyhovuje. Skoro
každý jednovařič má možnost volby, zda výkon, nebo teplota. Jsou věci, na
které je lepší jedno a na jiné druhé. Z návodu také není zřejmé, zda je
ovládání časovače nezávislé na probíhajícím vaření (píšou že nastavit čas a
pak varný stupeň), ani zda je možné časovat více plotýnek nezávisle. Pokud
je ten časovač nezávislý, tak by asi nebyla špatná.

PH

From: Michal Gregor
????
Vsechny indukce co jsem videl meli regulaci od nuly, na minimalnim stupni se
stezi udrzel teply hrnec.

Debilni ovladani me taky zarazilo, proc to firmy delaji? Vzdyt prijdou o
zakazniky. Ale nastesti se jedna o vyjimky.

Vyplati se koupit v Ikei. Jsou to asi vyrobky od Elektroluxu, ale se zarukou
5 roku. Mohu doporucit tuto varnou desku:
http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/60222828/

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
Už několikrát jsem se pokoušel sehnat rozumný indukční sporák, nebo
víceplotýnkovou varnou desku, ale vždy jsem skončil na nenalezení
vyhovujícího exempláře. Buď moc velký min. výkon (s 800+ W se úsporně vařit
nedá), nebo debilní ovládání (typicky napřed tlačítko výběru plotýnky, potom
+/- úžasné, když chci rychle zmírnit), nepřítomnost časovače, nebo sice je,
ale jen pípá a nic nevypne, ...

V podstatě skoro všechny sporáky eliminují většinu výhod indukce a zůstane
jen jediná: Když jsou lidé líní uklízet, můžou vařit na novinách:-)

Teď mám dvouvařič, ale ten má zas debilní firmware, takže když chci zapnout
časovač, přepne se zároveň na max. výkon a musím čekat, až skončí nastavení
času...

Závěr: Zatím nic víceplotýnkového nepřekonalo patřičný počet jednovařičů v
ceně do 1500 Kč/ks.

From: Michal Gregor
Indukcni sporak neni tak drahy, prodavaji se od 6 tisic.

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
My zatim mame jen takovou tu indukcni plotynku, co se prodava za cca
1400 a varime na tom skoro vsechno. Silne dno je samozrejme vyhodou,
hreje to rovnomerne,  zas mame ale hrnce, kde se ty vrstvy nejak
separovaly a prenos tepla je horsi. S tim magnetismem nevim, mame hrnce
co nejdou a co jsou, vypadaji podobne ale magnet jsem nezkousel.
Stale se mi nejak nehce dat za sporak 15-16 tisic.