[OT:] Jak predavat velka data?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 30 12:01:51 CEST 2015

Rozchodit na vlastním PC? Službu pouštět jenom v době, kdy se budou tlačit
data. Případně třeba RPi a připojit k němu dostatečně velké uložiště
(16-32GB flashdisk, starší notebookový disk,...). Stejně si ty data taháte,
tak je asi jedno, jestli to jde přes třetí stranu nebo přímo. Vím, že přímo
to bude trvat mnohem dýl, ale to by snad nevadilo...

Kutina