[OT:] Jak predavat velka data?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 30 11:15:11 CEST 2015

No ja prave testuju chovani Google Drive PC klienta s velkym souborem a
necham se prekvapit, vzhledem k tomu, ze "obsluha" zvladla praci s Dropboxem
(tedy "odlozim soubor do slozky a zapomenu"), tak tenhle klient se chova
uplne stejne, uvidime, jak mu pujde sync velkych souboru. A 15GB free space
je uplne idealnich, kdybych si vsimnul, ze takhle navysili limit, tak jsem
vubec neprudil v konferenci :).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Štetiar" <ynezz na true.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 30, 2015 11:11 AM
Subject: Re: [OT:] Jak predavat velka data?

Pavel Kutina <hw na prelude.cz> [2015-03-30 10:04:30]:

> Ale ja vim, jak rozdelit soubor. Problem je v tom, ze je to dalsich X
> kliknuti navic, u kterych muze poucena obsluha udelat nejakou koninu,
> pripadne jeden dil neodeslat a tak podobne. Navic kazda operace se
> souborem stoji dalsi cas a ja potrebuju zasahy a omezeni odesilatele
> minimalizovat opravdu na to "otevru stranku, vyberu soubor, stisknu
> odeslat", nic vic, jakkoli mi to nevyhovuje.

"Tady je slozka do ktere nahrajes soubory a pak kliknes tady na tu ikonu."

Ikona spusti skript, ktery soubory prozene WinRAR/7Zip, ktere ty soubory
rozseka do archivu po X MB a ty pak pomoci "neceho" nahraje na pozadovane
uloziste. Pro Drive uloziste bych pouzil nejspise klienta[1] v Go, ktery ma
jednoduche ovladani pomoci prikazove radky a jde zkompilovat do jedne
staticky
linkovane binarky (9 MB).

1. https://github.com/odeke-em/drive

-- ynezz