Indukcni sporak- nadobi

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 30 10:56:32 CEST 2015

Už několikrát jsem se pokoušel sehnat rozumný indukční sporák, nebo
víceplotýnkovou varnou desku, ale vždy jsem skončil na nenalezení
vyhovujícího exempláře. Buď moc velký min. výkon (s 800+ W se úsporně vařit
nedá), nebo debilní ovládání (typicky napřed tlačítko výběru plotýnky, potom
+/- úžasné, když chci rychle zmírnit), nepřítomnost časovače, nebo sice je,
ale jen pípá a nic nevypne, ...

V podstatě skoro všechny sporáky eliminují většinu výhod indukce a zůstane
jen jediná: Když jsou lidé líní uklízet, můžou vařit na novinách:-)

Teď mám dvouvařič, ale ten má zas debilní firmware, takže když chci zapnout
časovač, přepne se zároveň na max. výkon a musím čekat, až skončí nastavení
času...

Závěr: Zatím nic víceplotýnkového nepřekonalo patřičný počet jednovařičů v
ceně do 1500 Kč/ks.

PH

From: Michal Gregor
Indukcni sporak neni tak drahy, prodavaji se od 6 tisic.

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
My zatim mame jen takovou tu indukcni plotynku, co se prodava za cca
1400 a varime na tom skoro vsechno. Silne dno je samozrejme vyhodou,
hreje to rovnomerne,  zas mame ale hrnce, kde se ty vrstvy nejak
separovaly a prenos tepla je horsi. S tim magnetismem nevim, mame hrnce
co nejdou a co jsou, vypadaji podobne ale magnet jsem nezkousel.
Stale se mi nejak nehce dat za sporak 15-16 tisic.