[OT] Nákup na Ebay - free shipping

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Březen 30 10:32:54 CEST 2015

No v tom je prave to kouzlo, polozka "open a case" nebo jak se to
jmenovalo uz tam neni, na vsechno uz tam je jen "contact seller".

Mozna bych tam musel resit jiny druh problemu, treba to, kdybych
zaplatil a nic mi neprislo. Ale ja nezaplatil, protoze jsem nesouhlasil
s podminkami, ktere jsem se dozvedel az po skonceni aukce.

Chci to vyresit nejak korektne mimo jine proto, aby mi tam nevisel
nezaplaceny predmet. Prodejci jsem napsal znovu, ja jako kupujici tu
transakci nemuzu stornovat. Muzu ji oznacit jako zaplacenou, ale to mi
neprijde jako korektni.

Naopak jsem ale zjistil, ze uz muzu udelit hodnoceni, tak jsem
pripravenej ho malicko opeprit. Pokud se neozve.

JMN