[OT:] Jak predavat velka data?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 30 08:56:04 CEST 2015

Zdravim,

omlouvam se za OT, ale jak rikava teta Katerina "vice der, vice syslu, vice
hlav, vice smyslu".

Resim, jak si s tatou predavat jednou za ctrnact dnu jeden cca 5-7GB soubor,
pricemz na zadnem hostingu tolik mista nemam. Zkouseli jsme Uschovnu (ta ma
teoreticky limit na zasilku prave tech 7GB), ale u souboru s velikosti nad
4GB to zlobi (pri nahravani 6.5GB souboru to zahlasilo velikost 1.5GB, po
preneseni cca 2GB se v odesilacim "teplomeru" ukazalo cca 140% a pak to
spadlo).

Potrebuju to vyresit tak, aby pouceny uzivatel byl schopny necim vzit
lokalni soubor (aniz by ho musel nejak delit do mensich a podobne, proste co
nejmin akci na strane odesilatele), nekam kliknout a odeslat (a nasledne
ctyri hodiny pockat, nez se to presype ven).

Ta Uschovna by byvala byla idealni i pro obsluhu, potreboval bych ji nejak
nahradit. Soubor jedna strana nahraje, druha strana na nej netrpelive ceka a
hned ho stahne, takze nekde bude lezet v nejhorsim pul dne, prifukovat kvuli
tomu nekde hosting se mi nezda uplne ekonomicke (nepotrebuju dostupnost na
pet devitek, kdyz bude hodinovy vypadek, tak se tak moc nestane) a vlastni
verejny server taky nemam. Napadlo mne si doma udelat "specializovany" FTP
server a vysunout ho do netu, ale mam 2MBit upload, to take pro takovyhle
objem neni zadna hitparada.

Nemate nekdo tip? Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina