PCA HSO '51 - vyřešeno

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 30 08:50:35 CEST 2015

Tak jsem si s tím zkoušel hrát a PCA nedokáže vygenerovat "rozumný"
kmitočet díky nutné intervenci procesoru. Přerušení se vyvolá cca za
2us, další cca 3us trvá přerušovací rutina. To je teoretické maximum cca
100kHz, kdy procesor poběží jen přerušení. Prakticky mi kolem 40kHz
začal z výstupu lézt bordel, důvod jsem už nezkoumal.

Narazil jsem totiž na vlastnost '52, která je ještě starší než PCA, ale
kterou jsem dosud nepoužil - timer 2. Tam se dá nastavit výstup na P1.0
při přetečení a opravdu lze dosáhnout 12MHz. Pochopitelně i kmitočty
12/N, kde N je přirozené číslo. To je to, co jsem od toho čekal.

L.