jak prevest dtmf na cislo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 29 21:38:25 CEST 2015

Zdravím,
  chcete-li popis, jak se to řeší obvykle v ústřednách, tak čtěte dále :-).
  Existuje tam tabulka směrů, pro které je definována uspořádaná dvojice
hodnot (min, max), min <= max, kde tyto hodnoty představují nejkratší možné
a nejdelší možné čísto do daného směru.
  Algoritmus využívá 3 hodnoty timeoutu:
  1) Timeout čekání na 1. číslici. Je nejdelší, v našich sítích obvykle
15 sekund. Během této doby ústředna hraje oznamovací tón a čeká, až účastník
začne volit. Nastane-li timeout, končí se s hláskou typu "překročení času".
  2) Timeout čekání na číslici, pokud dosud bylo voleno méně než min číslic.
Tento je kratší, obvykle bývá 8 sekund. Pokud vyprší, opět se spojení ukončí,
ale nyní obvykle s hláskou "nesprávný formát čísla".
  3) Timeout čekání na číslici, bylo-li již přijato min <= n < max číslic.
Tento je nejkratší a bývá 4 - 5 sekund. Po jeho překročení ústředna zahajuje
spojovací pochod.
  4) Pokud bylo přijato max číslic, dále se nečeká a spojovací pochod se
zahajuje okamžitě.
  Takže např. pro českou síť bych viděl tuto tabulku (pro jednoduchost dle
1. číslice)
  Volba  min  max
  1      3    6
  2-8    9    9
  9      9    12 (viz delší čísla hlasových schránek, např. prefix 960)
  0      7    20 (mezinárodní volba)
Zdraví Pavel