mrtvo kvuli pocasi nebo serverum?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Březen 29 15:14:02 CEST 2015

V LHC sa spotrebovava len velmi mala cast protonov. Na zrazky minie ca.
100 protonov, kazdych 25ns, pocas 12 hodin denne, 200 dni v roku.
V mensich urychlovacoch su to radovo ine mnozstva, do CNGS sa pralo
10^13 protonov kazdych 20 sekund.

Sadze tam zatial netreba vymetat :-) Ono to aj tak vsetko zrekombinuje
az uplne vonku. Pre ilustraciu kolko sa tam prida energie,
relativisticky gama faktor je ~7000.