mrtvo kvuli pocasi nebo serverum?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Březen 29 14:06:56 CEST 2015

Helium je velmi vzacny a hlavne vycerpatelny prirodny zdroj.

Vsade sa pouzivaju uzavrete okruhy. Aj fyzici, ktori si prinesu svoj
experiment musia pripojit vyfuk do recuperation line, ktora zbiera
odpary z celeho cernu a zvadza ich do centralneho skvapalnovaca.

Jedine pripady kedy nieco upsukne do atmosfery je nevratny pretlakovy
ventil. Mam pocit, ze rocne ide o radovo jednotky percent celkoveho
inventara. Samozrejme aj male cislo vynasobene 150 tonami vychadza v
absolutnej mierke pomerne dost :-)

b.