Re: [OT] Nákup na Ebay - free shipping

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Březen 29 11:54:59 CEST 2015

nie vzdy, kupil som nieco a zmizlo mi to zo zoznamu a vdaka tomu mi zislo z mysle a zabudol som ze mi to neprislo. dohladal som si to len v mailoch. ebay riesil, nevyriesil, asi na to seru. ale v kazdej vete mi pisali ze som valued customer a tak.

Dňa 29. marca 2015 11:12:14 CEST používateľ Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> napísal: