mrtvo kvuli pocasi nebo serverum?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Březen 28 23:41:29 CET 2015

Tyhle moje pokusy byly s “nelékařskými” teploměry. Nejlepší výsledky asi dává PT1000+ohmmetr+tabulky a na druhém místě je IR UT300B, ale nesmí se s ním měřit moc dlouho, jakmile se ohřeje od ruky, ukazuje míň.

Hlavní zjištění ale je, že se teplota různých míst těla může lišit a to takže dost, což vytváří dost něpříjemné otázky ohledně spolehlivosti klasického změření v jednom podpaždí, i když správným teploměrem.

PH

From: Pavel KREJCI
Ja pouzivam ten "galiovy" a funguje normalne. Digitalni ukazovatka nepouzivam.

Dne 28. března 2015 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napsal(a):

Tady zas střevní chřipka, kterou přineslo podnájemníkovo dítě ze školky...

Nemaje teploměr, který EU zakázala, laboroval jsem s několika jinými a výsledkem je zjištění, že teplota měřená na různých místech těla se může lišit i o několik stupňů, přičemž nelze s jistotou predikovat, která bude nejvyšší. Příklad: Pod jedním ramenem 39, pod druhým 35, v puse 38,7, příště pro změnu v puse nejchladněji a nejtepleji pod bradou..

(Jsem zvědav, zda se mi při 39,1 v puse podařilo správně použít přechodník)