uart pres opticke vlakno

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 27 10:47:30 CET 2015

Ked LED svieti, ma zaplavenu aktivnu oblast nosicmi naboja. Ak jednoducho
odpojite vonkajsi zdroj, tieto budu aj nadalej ziarivo rekombinovat a
urobia "chvost"; musite ich aktivne "odsat" otocenym zdrojom (urcite viete
co je reverse recovery time u usmernovacich diod, tu je to to iste).

Mozete postavit aj kompletny push-pull, vysledkom je mensia spotreba (pri
prenosovych rychlostiach nebliziacich sa medznym) a vacsia komplikovanost
budica.

wek