ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 27 09:03:00 CET 2015

To je pochopitelne jeden z hlavnych dovodov, preco je Dano ochotny tolerovat tu dlhu dodaciu dobu RR.

Hned po tradicne prijemnych cenach dielov a dobrej dostupnosti servisu.

----
Podla mna je toto tazke zodpovedne posudit bez videnia. Jasne, na 12-rocnom aute je vela veci co mozu byt zle a nieco z toho suvisi s pasivnou bezpecnostou, ale ak to trocha prezeniem, tak 30-rocny tank T72 bude na tom s pasivnou bezpecnostou urcite lepsie ako 3-mesacna Fobia... :-)

wek