Asi trapna chyba - verilog HDL

Čtvrtek Březen 26 23:13:35 CET 2015

Tim to IMHO nebude, nevim, jestli je to vlastnost ale vypozoroval jsem,
ze v simulaci i v realu jsou po inicializaci registry i pameti defaultne
vynulovane (predpokladam, ze je to logicky soucasti obsahu konfiguracni
pameti)
Zajimave je, ze v RTL schematu je to jeste OK a ve post fitting je
schema toho citace pri porovnani s 15 nejak deformovane...
Zkousel jsem ruzne modifikace, treba v case 15: ldcntr <= 15 ale vse
stejne (pro 14 OK, 15 spatne)
Co pomuze je pridat bit citace takto:

reg [4:0] ldcntr;

always @(posedge clk)
begin
     ldcntr <= ldcntr == 5'd15 ? 5'd15 : ldcntr + 5'd1;

A je to OK, ten 5. bit ma skutecne v post fitting schematu vygenerovany
registr, i kdyz hodnota nikdy nepresahne 15.

Pak to vypada takhle a funkce je OK...

Je to nejake divne, predpokladal jsem, ze mam nejakou chybu v logice
zapisu, ale nechapu jakou.

---