ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 26 16:31:57 CET 2015

praveze sa s tym neda velmi jazdit, je to strasne tuhe. Este sa na to
pozrem, ale nemam to kde rozobrat a pokusit sa opravit.
Pozeral som kolko stoja diely a ako je zlozite to vymenit, ked vsetko
spocitam vo Francuzskom servise je to tak tretina ceny noveho auta...