uart pres opticke vlakno

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 26 14:45:51 CET 2015

tieto Avago transceivery su velmi vydarene. Dajte si akurat pozor na
power budget. S tymi najlacnejsimi plastovymi vlaknami to spolahlivo
dosvieti na ~20m, ked sa pouziju kvalitnejsie vlakna tak radovo dalej.
SMA konektory su fajn, pouzivame aj ten bajonet a su velmi spolahlive,
dokonca aj v oleji.
b.