OT: pre informaciu CERN prednasky v Blave

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 26 12:23:01 CET 2015

Akcia bola uspesna, ale na moj prispevok (koli nediscipline
predchadzajucich prednasajucich) uz neostalo vela casu :-)
Na akciu som pripravil kratke video priamo z podzemia, kde je vidiet
urychlovacie struktury
http://robotika.sk/events/15CERN/
Nie je to sice take profesionalne ako ked sa Zahradnik bavi, ale mozno
to niekoho zaujme :-)
b.