ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 26 12:03:12 CET 2015

dik,
vcera som si uz nastudoval kde to je, rano som zbezne pozrel a naozaj je
hned pod baterkou a naozaj tam nie je pristup :-) Pozical som si
dieroskop tak to obzrem pred tym nez zacnem demontovat.
b.