ot fabia ako sa dostat ku servu riadenia

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 25 20:39:19 CET 2015

No je fakt, ze by bylo dobre uvest model, motorizaci atd... byly verze
co elekrtoservo nemely.  Ale tusim na starsi kousek ne?
Mimochodem ten elektromotrcek toci stale, kdyz se zabere volantem tak
jenom "prida" ...