PCA HSO '51

Nebylo by méně práce nakreslit novou desku s nějakým Silabsem? Když jsme
s nima ve firmě před spoustou let začínali, byl to pro mě "nepřátelský"
procesor. Koupili jsme jednu licenci na Keil, to má v počítači kolega a
prakticky bez toho Keilu jsem s tím nedokázal vůbec nic. Tak jsem
používal stále jen Atmely a starý dosovský Keil, který na mě zbyl. Jenže
pak mi tady někdo v konfeře poradil že je dneska všechno úplně jinak. Na
domácí bastlení mám vývojový systém zadarmo, možnosti těch procesorů
jsou úplně jiné jak v periferiích, tak i v rychlosti.
Anděl