Med?

Úterý Březen 24 12:22:23 CET 2015

Nejspíš to bude kombinace dolní tolerance výrobce + chyby mého měření. Jestli to je
ve skutečností o pár procent míň a moje šupléra ukazuje taky o něco míň, tak by se
to mohlo potkat na půl cesty.

Díky za nabídku, asi to nepotřebuju vědět tak přesně. Ledaže byste chtěl "z
akademických důvodů", to bych klidně kus poslal ;-)

Říkal jsem si sice už párkrát, že by se měřící mikroskop hodil, ale na to občas
kouknout to je obávám se moc peněz, ani jsem to nezjišťoval.

D.O.