Med?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 24 12:02:04 CET 2015

Jo, prasarny svetem hybou a nejhorsi je, ze (skoro) nikdo neprotestuje...

Nicmene technicky:

1) prurez je mozna "optimalizovany", jak tu nedavno nekdo zminoval,
vyuziti spodnich limitu toleranci apod. Neboli vyrobci a s nimi i
prodejci lzou uz i v cislech. Proste skoro jako by Vam trvale nekdo
prodaval 9 vajec misto 10...

2) material muze byt pocinovana med. Jednoduse overite pajecim pokusem.
No a jestli je v tom i hlina nebo ne, se idealne da zjistit podelnym
oskrabanim jednotliveho dratku cca do poloviny prumeru a naslednym
ponorenim do kapky roztoku NaOH (louh sodny, SESR zatim nezakazal
prodej). Med a tusim ze ani cin nebudou delat skoro nic, hlinik bude
bourlive reagovat, rozpoustet se a tvorit plyn...

Nemusim snad zduraznovat, ze NaOH je dost zakerna ziravina.

--
Jirka