Med?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Březen 24 12:02:09 CET 2015

Drátky budou asi pocínované. Existují i poniklované a postříbřené, ale
to asi u běžné komodity nehrozí :-) Co se týká průřezu, počítá se
standardně jako průřez čisté mědi. Odchylka může být způsobená lecjak,
zločinným úmyslem, chybou při výrobě, špatným přepočtem z AWG, ale i
prostým špatným změřením průměru. Měřicí síla mikrometru (standardně 5
N) dokáže takovýhle drátek splácnout. Lepší je kouknout se na to třeba
měřicím mikroskopem :-) (abych jen nekecal - jestli náhodou doma
nemáte ten mikroskop, hoďte mi to do pošty, já na to mrknu).

Aleš Procháska