OT - Ceska posta a zakaznicke karty

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 23 22:46:24 CET 2015

Ahoj,

dnes poté, co jsem na poštu odnesl zásilky, mi volali, že mají problém
s mou zákaznickou kartou. Ptám se, co mají za problém, co jim to
hlásí. A prý: "Nelze se spojit s centrem zákaznických karet." Povídám,
že to není můj problém, ani problém s mou kartou, ale jejich problém.

Tak že prý mi buď dnes odbaví poštu bez zákaznické karty (tedy dráž)
nebo to nechají na zítra. Tedy oni nemají zákaznické karty někde na
lokálu, ale sosají je odkudsi z centra. To je radosti :-)

PS: Tak schválně, co řeknou, až budu tu cenu reklamovat, hned jak si
vyzvednu příslušné papíry...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem