MECH: frezovani hlinikoveho profilu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Březen 23 15:31:00 CET 2015

Tak zrovna tohle je úloha, která se dá udělat i na malym stroji. Možná
ne najednou, ale není problém obrobek uvolnit, posunout a znova upnout.

Jinak jsem se docela pousmál, když Vám 560 mm připadá jako hodně.
Nemyslím to jako urážku či výsměch - táta měl obráběcí dílnu a tak jsem
zvyklý na stroje poněkud větších rozměrů :-) Frézka měla stůl tuším 1300
mm a v celé dílně byla skoro nejmenší.

JMN