Nekdo chce potopit projekt Arduino tak jako Microsoft Linux?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 23 13:55:56 CET 2015

Vazeny pane, marne si lamu hlavu jestli jste novinar, nebo politik. Podobne
cinty bych ocekaval v Blesku nebo projevu Ratha...
Pripadne by se to mozna dalo lecit.
Marek Sembol