OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymimagory...

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Březen 23 13:42:53 CET 2015

Ale to je toho, proste si zvyknete, ze vam auto kazdych 100 km zastavi,
stahne si aktualizace, restartuje se a pak zase pojedete dal. Na
kratsich cestach to ani nepoznate.

Tak jako si lidi zvykli, ze musi mobil nabijet kazdy den, ze pocitac
bootuje vic jak minutu, ze zivotnost zarizeni se zkratila na delku
zaruky a tak.

Je to vyvazene spoustou vychytavek a vymozenosti, pokrok proste nezastavite.

JMN