OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymimagory...

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 23 13:14:42 CET 2015

Původní zpráva ze dne 23.3.2015 od Jan Waclawek:

> Ale ved si to sam sformuloval: je to zaujimave pre deti.

> To je na hony vzdialene od "je to vhodne pre auto/priemysel".

> Bohuzial, cim dalej tym viac tych deti dospieva bez toho, aby im
> toto niekto poriadne vysvetlil.

Tak že se někdo naučí na Arduinu, to ještě neznamená, že to pak
použije v autoprůmyslu...

I když, před 14 dny jsem se na setkání 3D tisku jsem jednomu člověku
vysvětloval, že 3D tiskárnu nemá nechávat samotnou bez dozoru. Že tam
je topná deska 120°C, hotend 250°C, teče tam proud 20A a řídí to
Arduino. Kdykoliv se může stát cokoliv a hned je problém na světě. A
přidal se druhý člověk s tím, že ten mikrokontrolér ATMega2560 se dává
do vojenských věcí a že to tam viděl a že to letělo do vesmíru a kdesi
cosi a že je to spolehlivé a že to má watchdog a tak dál. Tak ano,
takoví lidé pak mohou být nebezpeční, to je pravda.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem