OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Pondělí Březen 23 12:33:01 CET 2015

Dne 23. března 2015 12:26 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> To budou mit odtahovky zne :-) Pripomina mi to pribeh znameho -
> francouzske auto s automat. prevodovkou , dodelavane tazne . Do
> konektoru pro vozik mu nateklo a voda propojila nejake vodice.
>
> Pro start/rozjezd auta s automatem ono vyzaduje stat na brzde,
> signal si bere prave z tech zarovkovych dratu. Voda v konektoru
> to nejak zblbla, takze nikam nejel -> odtah do servisu.
>
> Drobna zavada dnes zpusobi ze nekde zustanete viset..

No, když pro start potřebuje auto signál od brzdového pedálu, a ten
nedostane, tak se holt nenastartuje, protože bezpečnost. Automobilka se tak
zřejmě brání blbcům, kterým by se auto po nastartování náhle rozjelo a oni
by to někam naprali a pak by se šli hojit na automobilce.

Brzdová světla jsou napojená přímo na spínač na brzdovém pedálu a je celkem
logické, že se odtud bere i signál pro řídící jednotku.

P.K.