OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Březen 23 12:32:15 CET 2015

Ne, každá větev si chybu detekuje samo - paměti třeba ECC, HW - diagnostika, procesor - CPU lockstep a podobně. Takže se
dozvíme, která větev je chybná.

Ano, znamená to mít každou komponentu (včetně čidel a CPU, důležitý odpor a podobně) se zvýšenou bezpečností; to jest aby
se dala detekovat chyba. Je to pracné. A relativně drahé.

U teplot nevím, nikdy jsem je bezpečně neměřil. Znám jen principy základní součástky (odpor, kondenzátor), logické funkce
a procesory.

ced