OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 23 12:29:00 CET 2015

Původní zpráva ze dne 23.3.2015 od gatilo:

> Jestli ten soft, budou za 20, 30 ci 50 let psat, ti co se dneska uci
> programovat na Arduinu, tak mi snad ani nebude vadit, ze budu s
> pokrocilou demenci zavrenej nekde v ustavu. ;-)

Arduino za to nemůže, resp. že někdo píše pro Arduino, neznamená to
automaticky, že je to mamlas. Pro děti je to docela zajímavá
platforma. Mimochodem, můj syn programuje desktop aplikace v C#, pro
mikrokontroléry pak v MikroFrameworku C# a teď se mu Arduino docela
zalíbilo, protože jsem mu zadal několik rychlovek, aby mi
naprogramoval...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem