OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 23 11:48:03 CET 2015

 23.3.2015, 11:45:03

Jestli ten soft, budou za 20, 30 ci 50 let psat, ti co se dneska uci
programovat na Arduinu, tak mi snad ani nebude vadit, ze budu s
pokrocilou demenci zavrenej nekde v ustavu.
;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz