OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Březen 22 22:16:41 CET 2015

On 22.3.2015 21:59, Petr Simek wrote:

> Proc ? - protoze na to nemate odpoved ? A co treba detske sedacky, jak
> to s nimi bude pri car sharingu ? Proste neco placnete aniz by jste se
> zajimal o detaily, ale ty jsou prave podstatne.
>
> Co je na nem nasilneho ? Vetsina lidi takhle auto pouziva, vozi v nem veci
> ktere potrebuje jen obcas.

Nikdo prece nerika, ze se nebudou muset nejake veci delat jinak. Proste
'sdilene' auto je to samy, jako taxik/auto z pujcovny, tam si taky veci
nenechavate. Ja si treba v aute krome baterky taky nic nenechavam...

> Kdyz se podivate na mapu mesta, vetsi plochu zabiraji domy a okolni
> pozemky nez silnice a parkoviste.
V Evrope asi ano, protoze tady urbanizace vypada zcela jinak nez napr. v
USA, odkud se tyhle veci siri. Tam je bez auta nemozne zit a podle toho
ta mesta vypadaji (15-30% ploch mest na dopravu/parkovani). V Evrope se
to resi tim, ze se zakaze vjet do centra a cela individualni doprava je
omezena proste tim, ze nevjedete/zaplatite/nezaparkujete. Ja treba
nejsem uplne velky fanousek hromadne dopravy... Toto je takovy (pro me
prijatelny) hybrid obeho.

Ale presto nadrozmerne bydleni nema zadne mne zname negativni
externality, na rozdil od individualni dopravy.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.