OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Neděle Březen 22 22:11:55 CET 2015

Individuální doprava má jednu velmi podstatnou vlastnost, za kterou bude
mnoho lidí bojovat do poslední kapky krve: totiž to, že je individuální
:-) Rozhodně se nebojím stavu, že by se masově přešlo na sdílené, nebo
dokonce hromadné dopravní prostředky :-)

Aleš Procháska