OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Březen 22 21:46:32 CET 2015

Motorkáři a jiní lidé se v lese obvykle vyskytují v úplně jinou denní
příp. roční dobu než myslivci. Lišku tam taky potkáte jen málokdy, ač se
vyskytuje hojně.

Mrazík