OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Březen 22 21:40:29 CET 2015

On 22.3.2015 21:10, Petr Simek wrote:

> Kdyz si neco ve meste nakoupim a chci to odvezt pozitri nekam - jak to
> budu resit se sdilenym autem ? Takhle to necham v kufru a pouziju az
> budu potrebovat.

To asi neni ten nejpodstatnejsi z argumentu...

> Nedalo by se to rozsirit i na domy a byty a vubec na vsechno vlastnictvi ?
> Takova domovni komise ktera by pridelovala najemniky do bytu ci domu
> s nadmernymi metry...

U te (individualni) automobilove dopravy jsou zcela zrejme negativni
externality, ktere takovyto navrh z velke casti eliminuje a pritom omezi
individualitu uzivatele malo nebo vubec (viz ten vas pomerne nasilne
vymysleny priklad).
U nad-rozmerneho bydleni tech negativnich externalit asi tolik
nevymyslite, takze neni prilis podstatne to resit.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.