OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 22 21:10:14 CET 2015

On Sun, 22 Mar 2015, Jindroush wrote:

> Dale, muzeme jit jeste dal nez Musk (i kdyz si myslim, ze uz jsem to
> taky nekde cetl) a zamyslet se nad naprostym zakazem vlastnictvi/provozu
> automobilu ve mestech, ktera se pri zachovani individualni dopravy da
> resit sdilenymi autonomnimi elektromobily - zadne lokalni emise, nizsi

Kdyz si neco ve meste nakoupim a chci to odvezt pozitri nekam - jak to
budu resit se sdilenym autem ? Takhle to necham v kufru a pouziju az
budu potrebovat.

> Domnivam se, ze individualni svoboda ve smyslu "neco vlastnim, tak mi to
> musite dovolit provozovat" je stejne pochybna, jako svoboda majitelu
> ctyrkolek jezdit si po lese.

Nedalo by se to rozsirit i na domy a byty a vubec na vsechno vlastnictvi ?
Takova domovni komise ktera by pridelovala najemniky do bytu ci domu
s nadmernymi metry...