RE: Suchá baterie

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Neděle Březen 22 19:20:05 CET 2015

Ano taky jsem ji asi před 25 lety měl do škodovky - bylo nutné hlídat
teplotu aby se nepřehřívala (tak to psali v návodu).
Dal jsem ji do kastrolu se studenou vodou a občas kontroloval. Dobře to
dopadlo...
Honza.
-ia-

-----Original Message-----
From: Vláďa Anděl [mailto:vaelektronik na vaelektronik.cz]
Sent: Sunday, March 22, 2015 1:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Suchá baterie

V ŽOS v Nymburce se používaly Pb baterie do Sergejů. Nevím jestli to
byla stejná technologie, postup byl podobný. Jen to byly velké baterky
(horší poměr povrch/objem), tak se dělaly asi 2 cykly. Nalít, nabíjet
asi 2 dny malým proudem, vybít, nabít větším a až pak nabíjet plným
proudem. Při tom prvním nabíjení se baterie dost hřála.
Anděl

Dne 22.3.2015 v 11:52 gatilo napsal(a):
>   22.3.2015, 11:48:16
>
> Drive (tak pred 40 roky) byly suche aku bezne.
> Je s tim trochu prace - sehnat kyselinu, naredit, nalit.
> Ale hlavne, prvni nabiti se musi delat predepsanym zpusobem, odlisnym
> od toho bezneho.
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --