OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Březen 22 16:43:14 CET 2015

Jenze pane kolego, zapomnel jste na jednu velmi podstatnou vec: v USA je
spolecnost historicky zalozena na pravech jedince a jeho individualni
snaze, na rozdil od vice ci mene bolsevicke Evropy.

V poslednich letech to sice i v Americe zacina jit do kopru, ale na tech
zakladech Amerika vznikla a koreny se tak snadno vymytit nedaji...

Opakovane (i kdyz si nejsem jisty, zda tady) velmi doporucuji knihu
Dvousecna zbran od Seymoura Martina Lipseta, viz treba
https://www.kosmas.cz/knihy/107368/dvousecna-zbran/

--
Jirka