Uprava svareciho invertoru Gama 160 na zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Březen 22 15:57:46 CET 2015

 22.3.2015, 15:54:45

Kdyz nic jineho, tak tavici se elektrody, jiste budou produkovat
neco tepelneho sumu. Otazkou je kolik moc.
A memylim-li se, nedavno se tu resil odpalenej kondik ve vystupnim
filtru gamy 160.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz