OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 22 14:59:01 CET 2015

Obecně (nejen zrovna k tomuto zákonu): ona existence nějakého zákona
a reální kontrolovatelnost a vymahatelnost jeho naplňování občas není totéž.
Takže to, že se vypomůže nějakým "pomocným" pravidem (snadněji
kontrolovatelným a vymahetelným) nemusí být vždy na škodu.
Netvrdím, že je to teoreticky správně. Ale stejně tak není teoreticky správně,
že se většina prodejců snaží podvádět.

| Ale predevsim, nikdo nema povinnost, nakupovat ojete auto od neduveryhodneho
| prodavajiciho. Kdo se boji, ze bude osizen, nech si koupi nove, nebo
| ojetinu od duveryhodneho prodejce. Ja, ( predpokladam ze ani vy) take
| nehraju na ulici skorapky.

Nehraju. Ale vidím v tom drobný rozdíl. Hrát skořápky je čistý hazard. Koupě
auta by (podle mě) čistým hazardem určitě nemělo být.

| Ale jiste, ze o to lide, budou mit zajem, stejne jako dnes maji zajem
| o kohoutek s teplou vodou. To ale prece neni duvod, zakazovat ohrivani
| vody v hrnci na plotne.

Pochybuji, že by někdo někdy plošně zakázal ruční režim řízení, to asi
nakonec nebude možné (myslím, že to skončí tím, že cesty budou muset
být inteligentní). Jen bude omezen vjezd v ručním režimu na některé
komunikace. Tak jako dneska nesmíte jezdit s traktorem po dálnici.

PL