Uprava svareciho invertoru Gama 160 na zdroj

Neděle Březen 22 14:56:59 CET 2015

neměřil jsem to, ale myslím že nedá. Je vcelku jedno jestli ji upravíte
pro omezení napětí, do silové části při tom stejně nebudete zasahovat.
Mám dojem že jsem měl problém dostat z toho 50A při 50V, ale opravdu už
nevím. Až půjdu na stavbu, mohu zkusit něco odměřit. Ale nebude to dneska.
Já zase řeším jiný problém, jak tu svářečku nějak líp odrušit. Leze z
toho takový bordel, že mi to vadí když na něco koukám osciloskopem. Dost
je toho nejen mezi + a - výstupem, ale i mezi výstupem a síťovým přívodem.
Zatím mám představu:
- odškrabat komaxit důsledně ze všech plošek kde jsou šrouby mezi
spodním plechem a deklem. Původně byl nakomaxitovaný i faston pro
ochranný vodič :-)
- na přívod dát ještě jeden filtr, přizeměný přímo na plech krabice
- na výstup tohle jádro
http://www.tme.eu/cz/details/rrh-280-160-280/valcova-feritova-jadra/richco/#
když z CYA 25 sundám izolaci a dám na to smrštivou bužírku, možná ty dva
vodiče do 16 mm díry nacpu. Za tlumivku  připojím kus tišťáku s řadou
SMD kondů, druhý konec přišroubovat na krabici.
Doufám že to pomůže, nic lepšího jsem nevymyslel.
Anděl