OT (mirne): jak se tzv. "vizionari" stavaji socialne-inzenyrskymi magory...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 22 12:14:09 CET 2015

Z Vašeho příspěvku to vyznělo, jako že je to špatné, a stát nás deptá.
Ale možná by to chtělo zvážit kauzalitu. Příčinou podle mě není to, že
by stát toužil zakazovat stáčení kilometrů. Příčinou je (podle mě), že
mnoho autobazarů ale i jejich zákazíků-prodávajících jsou svině, a tak
stát na aspoň jakousi ochranu kupujících udělá takové opatření.
A argumenty, že by to měl být kupující schopen poznat sám moc neberu,
nemůže být každý odborníkem úplně ve všem.

No a zavedení automatického řízení by byl podle mě průlom dobrým směrem.
Jak už tady velmi rozumně zaznělo dřív, tak to bude muset být jakýmsi
způsobem vynuceno, protože lidští řidiči by mezi automaty asi dělali dost
bordel. Takže ten směr, že se to bude šířit napřed jen na vyhrazených
komunikacích, jejichž procento se bude časem zvětšovat, je asi reálný.
Ale na různých polních cestách to asi nikdy nebude, takže jistě si člověk
ruční řízení jako koníčka bude moct zachovat.

A myslím, si, že o tu automatizaci lidi budou mít zájem, tak jako mají zájem
třeba o dálnice, i když třeba okolní přírodu můžu líp vychutnat z okresky.
Takže myslím, že panu Muskovi nehráblo, ale že (jako obvykle) vidí dál,
než většina ostatních.

PL