Jak "opravit" platebni kartu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Březen 22 09:06:10 CET 2015

On Sun, 22 Mar 2015, Pavel Troller wrote:

> [...]
> kasy v Albertovi a najednou "Platba zamítnuta" a na kase se rozblikalo červené

> Poprvé mne málem kleplo, že mi někdo vybílil účet, ale podruhé už jsem byl
> klidnější :-). Alespoň tedy u VISA, kterou mám od ČS, neproběhne pouhá žádost
> o PIN během bezkontaktní platby (jako při částce vyšší než 500), ale
> bezkontaktně prostě zaplatit nejde, musí se kontaktně a s PINem.
>  Pro reset tohoto čítače stačí jakýkoliv přístup přes PIN, třeba i výpis
> zůstatku v ATM. Dle zkušenosti mi to opravdu vychází na nějakých 10 plateb.

No jestli je to pravda tak to je na palici protoze to CS nikomu nerekne.
Kdyz jsem od nich mel prvni bezkontakni tak to fungovalo, ale po nekolika
platbach to zacalo zamitat. Nejdriv jen nekde a pak vsude. Reklamoval jsem
to a vydali mi novou kartu a chovalo se to stejne. Prestal jsem to
pouzivat. Jestli to ty vopice meli takhle nastavene a nejsou schopne to
rict, tak to je teda podnik.

Ted mam treti kartu a zda se ze funguje - delam urcite vic jak 10 plateb
aniz bych nekde zadaval PIN.