[OT ? doporucte]: bezdratova mys na ygl

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Sobota Březen 21 12:35:13 CET 2015

ja jsem tak nejak doufal, ze dostanu nazor typu "ja mam toto, macka se to
dobre, na bilem stole funguje, baterky vydrzi 10 let) a pak z tohoto uzsiho
vyberu uz muzu zkouset nazivo nekde v krame 3-4 typy. Pochybuju ze by se
jim nekde libilo, abych rozbalil a zkousel desitky mysi .... :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz