Jak "opravit" platebni kartu

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Sobota Březen 21 12:19:49 CET 2015

Opravdu? K čemu by tam ale pak limit změnitelný přes web byl? A také hned
přijde potvrzení o změně limitu, tedy že byl proveden. Což je rozdíl se
stavem před několika roky, kdy změna limitu trvala 24 hodin.

Ale dobře že jsem to nevěděl, byla to firemní karta s limitem několik set
tisíc... :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Štetiar
Sent: Saturday, March 21, 2015 12:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak "opravit" platebni kartu

Pavel Poucha <p.poucha na papouch.com> [2015-03-20 16:08:08]:

> Zdravím, přesně tak jsem postupoval nedávno. Zapomněl jsem někde u pumpy
> platební kartu a přišel jsem na to doma večer. Tak jsem nastavil několika
> kliknutími celkový týdenní limit na 5 Kč a  bylo to. Nic to nestojí,
funguje
> to okamžitě a je to bezpečné.  A když jsem si kartu vyzvedl, tak jsem
> původní limit zase obnovil.

Priste bude asi lepsi zavolat hned do banky :-)

Ten limit je nastaveny na karte, ty transakce jsou offline. Hodnoty
nastavuje
kartove centrum/banka. Je tam nastaveny i max. pocet tech offline transakci
celkova suma, pokud se nektera z techto hodnot prekroci, tak to bude chtit
PIN. Jedna se o EMV[1] standard, staci hledat "Offline Limit" a "Amount
Limit".

1.
https://www.eftlab.co.uk/index.php/site-map/knowledge-base/145-emv-nfc-tags

-- ynezz